zondag 12 mei 2013

Lanzarote - Dag 2

Vandaag heb ik een stukje fietsparcours verkend langs El Golfo en Timanfaya (de befaamde 'terrasbeklimming' van op de foto's). Het ging op weg naar het parcours echter al even mis met een lekke band. Waarschijnlijk mijn nieuw bandje gisteren slecht op de velg gelegd. Een kwartiertje band vervangen, terwijl enkele behulpzame Engelse collega's passeerden. Het enige wat ik nog heb onthouden van die mannen is dat Belgen goe zot zijn om hun eerste Ironman op Lanzarote te komen doen ... tja we zijn hier nu toch ... Ik had de GoPro ook op mijn stuur gemonteerd en dat gaf enkele leuke beelden. De wind waaide echter al volledig in het nadeel, wat samen met de beklimmingen voor een bijzonder laag tempo zorgde: 35km op 1u30 !! Dat zijn eerder tijden voor windkliever Steve Van Gysel ;-) (kon het niet laten)

Deze namiddag met Vanessa een wandeling naar de vulkaan in onze achtertuin hier gedaan met bezoekje aan de krater. Eigenlijk wel knap, en vooral, er lopen hier zo goed als geen toeristen rond.

Morgen gaan we in de zee zwemmen met Benny en nog een toertje lopen. Dinsdag verken ik nog een paar belangrijke stukken met de fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten