maandag 16 juni 2014

Klaar voor vertrek

De laatste 2 weken richting Klagenfurt zijn ingegaan. Dit weekend ben ik nog even stevig doorgegaan met 2 zwemtrainingen (3 en 4km), een koppeltraining (75km/10km), een fietstocht van 120km en een recuploopje van 7km. Het begon anders met een anti-climax zaterdag. Ik was mijn TT-fiets aan het klaarstomen voor transport toen een vijs van een drinkbushouder afbrak, compleet versleten. Gunther van Mintjens gaat ze nog proberen uit de buis te futselen, en anders zullen we het anders oplossen. Dit maakte wel dat ik noodgedwongen nog 2 ritten met de gewone koersfiets heb gedaan, resulterend in wat stramme billen en onderrug. Ik had immers niet meer op die fiets gezeten sinds begin april. Maar kom, we zijn er niet dood van gegaan en wat extra weerstand kon geen kwaad.
 
Vanavond nog een clubtraining en morgenavond na de match van de Rode Duivels inpakken en wegwezen! De fietsen kunnen in de auto terwijl we een dakkoffer hebben geleend voor de bagage. Dan moet ik niet constant waken over mijn fietsrek. Tegenwoordig worden die immers à volonté gestolen en voor zo'n afstand heb ik liever de fietsen veilig binnen liggen, beschermd tegen steenslag en neerslag.
 
Vanaf donderdag nog een weekje rustig onderhouden en acclimatiseren in Noord-Italië en op woensdag 25/6 rijden we dan door naar Klagenfurt. Woensdagnamiddag het fietsparcours verkennen en donderdag waarschijnlijk even naar de voorziene zwemtraining om kennis te maken met de Wörthersee. En dan rust en koolhydraten stapelen voor de strijd! Uiteraard houden we ook de komende weken iedereen op de hoogte.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten