dinsdag 24 juni 2014

Morgen richting Klagenfurt

Ons weekje Gardameer zit er bijna op. Ondanks de hitte hebben we het nuttige toch nog goed aan het aangename kunnen koppelen. Nog 3 deftige zwemtrainingen, 3 loopjes en 2 fietstochten gedaan. Als alles goed gaat, vanavond nog een rustig loopje en dan inpakken om morgen naar Oostenrijk te vertrekken. Tussendoor toch wat van de rust kunnen genieten, voetbal gekeken, en een bezoekje gebracht aan Verona en Venetiƫ.

Ik heb de laatste week ook nog 2 geslaagde testen gedaan met ORS-voeding tegen het overtollig vocht- en zoutverlies in de hitte. Ik kan dus met een gerust hart afwachten wat de temperaturen in Klagenfurt zullen geven, al zal het er zeker niet zo warm worden als hier. Ook mijn nieuw CO2-systeempje heb ik noodzakelijkerwijs moeten testen nadat ik was lek geleden vorige week. Daar hebben we dus ook alle vertrouwen in, al heb ik het liefst niet nodig.

Ondertussen ben ik ook de Polar V800 gewoon, een testexemplaar van Polar dat ik via Kilian en 3athlon.be mag gebruiken op de Ironman, in ruil voor een review. Echt een schitterend toestel tot dusver, benieuwd of het de volledige wedstrijd ook de verwachtingen gaat blijven inlossen.

De volgende update zal vanuit Oostenrijk komen! Morgen ga ik daar nog 1 fietslus verkennen, en donderdag of vrijdag naar de georganiseerde openwatertraining. En voor de rest wordt het vooral rusten vanaf nu! Ook de collega's zijn intussen vertrokken. Het zal morgen of donderdag een leuk weerzien worden met de BrTC-ers en enkele andere bekende Belgische vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten