zondag 11 september 2016

Nieuwe Uitdagingen

Na onze vakantie beginnen we de draad stilaan weer op te nemen. Ik ben er ondertussen wel uit dat ik geen aversie heb gekregen van trainingen of wedstrijden maar vooral in Vichy geen tijd heb gehad om me rustig te focussen op mijn eigen wedstrijd. Ik moet gewoon terug zien dat ik de laatste week voor een volledige triatlon volgens mijn eigen schema werk en enkel met mijn wedstrijd bezig ben. Het klinkt egoïstisch maar andere atleten zullen dit wel kunnen beamen.

Ik ga deze herfst, tot aan onze volgende vakantie eind november, wel eens de focus op de triatlon wat opzij schuiven en andere dingen doen. Deze zullen vast en zeker ook bijdragen tot de conditie en vooruitgang maar zonder te veel druk, te vroeg.

Hoofddoel voor de winter blijft de marathon van Spa-Francorchamps in maart maar omdat het nog lang is zonder andere uitdaging tot dan, heb ik besloten eens mee te doen aan de Achtkamp van Brasschaat. We zien wel wat dat wordt ... Uitblinken ga ik er niet doen, maar de concurrentie onder de even onervaren andere BrTC-ers zal enorm plezant worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten